piątek, 25 stycznia 2013

Liebster Award 4 i 5

Nominacja od : http://toeverydayproblems.blogspot.com


1. Ulubieniec z 1D?
A: Zależy na którego mam fazę, dzisiaj Zayn :) Wszyscy sa super ♥

N: Niall, Liam

2. Ulubiona piosenka?
A: Dużo ich jest. One Direction - Kiss You, Damian Skoczyk - Przyjaciel...

N: ♥ Justin Bieber Nicki Minaj - Beauty and a beat ♥ One Direction - They Don't Know About Us ♥ Kiss You ♥ itd...

3. Ulubiona liczba?
A: 1, 7, 8, 6, 3

N: Nie mam takiej... ;)

4. Ulubiony kolor?
A: Fioletowy i miętowy

N: Fioletowy *_*

5. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Już odpowiadałyśmy ;) (patrz poprzednie nominacje)


6. Jaki jest Twój ideał?
A: Nie zastanawiałam się nad tym. Napewno wyższy ode mnie z fajnymi włosami i niebieskimi albo brązowymi oczami, a jeśli chodzi o cechy charakteru to powinien być szczery, wyrozumiały...

N: Super przystojny brunet z dłuższymi włosami (takie jak Liam'a za czasów xFactor) i brązowymi oczami ♥ Musi być przede wszystkim szczery, dowcipny itd... hahah ciekawe czy ktoś taki istniej lol

7. Co byś aktualnie zmieniła w swoim życiu?
A: Właściwie to nie mam pojęcia. Ogólnie jest dobrze, więc co zmieniać?

N: Tak szczerze to nic... Może i moje życie nie jest idealne, ale niech pozostanie takie jakie jest xd <głupia jestem>

8. Opisz siebie w dwóch zdaniach.
A: Mam dziwne poczucie humoru, jestem dziwna i mam dziwnych przyjaciół :D he he

N: Jestem nieśmiała, ale tylko przy nowo poznanych ludziach. ;(  Jak już się z kimś zaprzyjaźnię to można się mnie bać - jestem takim dziwolągiem <nienormalna xd> Jak mnie ktoś zdenerwuje to potrafię być BARDZO wredna. A tak wogóle to niezły ze mnie leń. Mogłabym tylko siedzieć przed komputerem i nic nie robić ;p

9. Kim byś chciała zostać w przyszłości?
A: Jeszcze nie wiem, myślałam, aby zostać lekarzem albo jakimś prawnikiem, ale ciągle zmieniam zdanie :)

N: Nie wiem, jeszcze o tym nie myślę. xd

10. Vans vs. Convwerse ?
A: Convwerse, ale na razie nie mam :D

N: Oba :)

11. Ulubiona piosenka?:

A: Już odp.
N: j.w.


 

Nominacja od: http://my-crazy-twisted-world.blogspot.com/

  

1. Dżinsy vs. spódnica?
A: Dżinsy
N: Dżinsy ;)


2. Najgłupsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś? Co to było?

A: Na pewno dużo ich było, ale w tej chwili nie przypominam sobie czegoś szczególnego. Czasem zdarza mi się powiedzieć coś czego nie powinnam mówić xd
N: haha Ja ciągle robie głupie i dziwne rzeczy xd
     Ostatnio tańczyłam brima balerine w kuchni. No dobra próbowałam zatańczyć xd Tak dziwnie nogą się zamachnęłam i zrzuciłam zupę z szafki. Krzyczałam coś w stylu "O mój boże przecież mama nie może się dowiedzieć!" i zaczęłam zbierać tą zupę spowrotem do garnka. No, ale mama mnie przyłapała i stwierdziła, że jestem popierdolona.

3. Twoje drugie imię.

A: Wiesiek, a tak na serio to nie mam :D
N: Nie mam ;(

4. Ulubiona piosenka 1D?

A: Wszystkie są super
N: They Don't Know About Us i Kiss You

5. Lubisz sport? Dlaczego?

A: Tak. Najbardziej koszykówkę, chyba dlatego, że lubię kozłować piłką :D
N: Jakoś nie przepadam...

6. Ulubiona bajka z dzieciństwa?

A: Smerfy
N: Muminki, smerfy, i taka bajka o czerwonym psie xd

7. Kim chciałabyś byś w przyszłości?
A: Jeszcze nie wiem, myślałam, aby zostać lekarzem albo jakimś prawnikiem, ale ciągle zmieniam zdanie :)
N: Nie wiem, jeszcze o tym nie myślę. xd

8. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
A: Oczywiście ;)
N: Tak ;)

9. Jak spędzasz wolny czas?
A: Słucham muzyki, brzdąkam na gitarze, spotykam się ze znajomymi, siedzę na tt...
N: Piszę opowiadanie, czytam blogi, słucham muzyki, spotykam się ze znajomymi itd. ;)

10. Ulubiony horror?
A: Mam kilka, ale nie pamiętam tytułów xd
N: Nie wiem jak on się nazywał, ale były tam różne zjawy, duchy i babka z powykręcaną mordą xd

11. Jakie jest twoje motto życiowe? Cytat, albo opis?
A: Nigdy nie mów, nigdy.
N: Im lepszy przypał, tym lepsze wspomnienie... ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Prosimy o polubienie kilka stronek na fb.


ANGELA ZBIERA FOTKI DO URODZINOWEGO FILMIKU DLA NASZEGO KOCHANEGO HAZZY http://www.twitlonger.com/show/kn6nrp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze ♥