wtorek, 15 stycznia 2013

Liebster Award 3

Dostałyśmy nominację do Liebster Award z bloga http://nie-spelnione-obietnice.blogspot.com/ Dziękujemy

1. Jak się nazywasz ?
A: Angelika
N: Natalia

2. Jaki jest twój ulubieniec z 1D? Za co go lubisz ?
A: Na poczatku był to Liam, podobał mi się jego uśmiech, włosy (miał loczki). Jest słodki. Potem moim ulubieńcem z 1D był Niall, chyba za to poczucie humoru i to, że lubi jeść, ja też :D Aktualnie nie potrafię zdecydować. Jestem Directionerką, więc lubię, przepraszam - kocham ich wszystkich. Każdy jest super i ma w sobie coś fajnego.
N: Niall. Sama nie wiem, jest słodki :)

3. Ulubiony kolor ?
A: Fioletowy i miętowy
N: Fioletowy

4. Z czym ci się kojarzy słowo '' malina '' ?
A: Nie mam skojarzeń z tym słowem :D Lubię maliny, są słodkie :)
N: Z wakacjami... Sama nie wiem czemu xd

5. Jaki masz numer buta ?
A: 39/40
N: 39/40

6. Ile masz lat?
A: 14, a rocznikowo 15 :)
N: 14

7. Ulubiona postać z kreskówki?
A: Nie oglądam kreskówek
N: Nie oglądam kreskówek

8. Co byś zrobiła, jakby 1D przyjechało do twojego miasta?
A: Za wszelką cenę chciałabym ich zobaczyć chociaż z daleka, walczyłabym o zdjęcie z nimi i autograf, ale i tak nie przyjadą :(
N: Na pewno poszłabym na ich koncert :)

9. Jaka jest twoja ulubiona książka ?
A: Rzadko czytałam książki, ale odkąd mam bloga robi to częściej. Lubię książki o wampirach, np. ''Zmierzch''
N: Nie czytam za dużo książek, ale chyba Harry Potter ♥

10. Co robisz w wolnych chwilach ?
A: Słucham muzyki (1D, JB, Damian Skoczyk, Cody Simpson...), ''brzdąkam'' na gitarze, rysuję 1D, jeżdżę na rowerze (w lato), spotykam się ze znajomymi... i piszę opowiadania :)
N: Piszę opowiadanie, czytam blogi, spotykam się ze znajomymi itd. :)

11. Czy podobają ci się piosenki Ed Sheerena ?
A: Tak, ogólnie mój gust do muzyki jest bardzo zróżnicowany
N: Niektóre są nawet fajne ^.^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na kolejną nominację postaramy się odpowiedzieć w najbliższym czasie.
Angela planuje zrobić urodzinowy filmik dla Harry'ego. Szczegóły http://www.twitlonger.com/show/kn6nrp Pozdrawiamy :)
xx Angela & Natala

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze ♥