czwartek, 13 września 2012

Bohaterowie

Angela (ur. 03.05)
Wiek:
18 lat
Znak zodiaku:
Byk


Nie znosi: złej pogody, kłamstw
Kręcą ją: imprezy, granie na gitarze, zakupy, muzyka
Ulubiony kolor: fioletowy, niebieski, czarny
Kiedy miała 17 lat wyprowadziła się do swojego chłopaka, lecz od czasu kiedy ze sobą zerwali (ok. 2 miesiące) mieszka sama. Uwielbia podróżować, jeździć na rowerze  i robić zdjęcia. Nie przepada za zespołem One Direction i denerwuje ją, kiedy Natalka opowiada o tym boysbandzie.

Natala (ur. 21.10)
Wiek: 17 lat
Znak zodiaku: Waga
Nie znosi: swojej siostry, biegać, sprzątania, robali i pająków
Kręcą ją: zakupy, One Direction, moda, prasowanie ubrań
Ulubiony kolor: fioletowy
Mieszka razem z rodzicami oraz starszą siostrą - Martyną. Przyjaźni się z Angelą od pierwszej klasy gimnazjum. Lubi zupę pomidorową , oglądać „Tajemnice domu Anubisa” i czytać blogi o modzie oraz One Direction.

Liam (ur. 29.08)
Wiek: 19 lat
Znak zodiaku:Panna
Nie znosi: głośnych dziewczyn
Kręcą go: czekolada, ciche, wesołe i uśmiechnięte dziewczyny
Ulubiony kolor: fioletowy
Miał dwa żółwie. Jest romantyczny i kocha się przytulać. Ulubioną piosenką jest Happy Birthday, ponieważ to oznacza prezenty. Umawia się z dziewczynami nie młodszymi niż 14 lat..

Louis (ur. 24.12)
Wiek: 20 lat
Znak zodiaku: Koziorożec
Nie znosi: gotowanej marchewki
Kręcą go: kolorowe spodnie, robienie żartów, komedie, dziewczyny, które jedzą marchewki
Ulubiony kolor: czerwony
Płacze u fryzjera.

Harry (ur. 01.02)
Wiek: 18 lat
Znak zodiaku: Waga
Nie znosi: szelek, czytać, majonezu
Kręcą go: orzechy,
dziewczyny, które grają w tenisa
Ulubiony kolor: różowy
Flirtuje z fankami, gdyby nie one pewnie nadal byłby prawiczkiem. Jest pewny siebie. Lubi się przytulać. Ulubionym miejscem do całowania dla Harrego jest miejsce za/pod jego uchem. Harry chciałby dziewczynę, do której mógłby zadzwonić w środku nocy i porozmawiać. Twierdzi że to słodkie.

Niall (ur. 13.09)
Wiek: 19 lat
Znak zodiaku: Panna
Nie znosi: nudy
Kręcą go: przygody, jedzenie
Ulubiony kolor: zielony
Lubi żelki Haribo oraz Justina Biebera. Jest leworęczny, odważny i świetnie całuje.

Zayn (ur. 12.01)
Wiek: 19 lat
Znak zodiaku: Koziorożec
Nie znosi: swoich ust, szczupłych dziewczyn
Kręcą go: jedzenie kurczaka, pomalowane paznokcie na różowo u dziewczyn
Ulubiony kolor: niebieski
Umie grać na trójkącie. Dzień w którym Zayn dowiedział się że jego dziadek zmarł był pierwszym dniem kiedy chłopcy zobaczyli jak płacze. Kiedy był mały przynosił do domu.chore i bezdomne szczeniaki, ale mama nie pozwalała mu ich zatrzymać. Gdy miał 6 lat, wyrzucił telewizor przez okno.

Asia (ur. 21.08)
Wiek: 20 lat
Znak zodiaku: Lew
Nie znosi: Eminema oraz jeść masła
Kręcą ją: dobra zabawa, imprezy, metal, rock i tatuaże 
Ulubiony kolor: czarny


Kasia (ur. 06.03)
Wiek: 17 lat
Znak zodiaku: Ryby
Nie znosi: pająków, Justina Biebera, burzy
Kręcą ją: muzyka popowa, Niall z One Direction, czytanie książek
Ulubiony kolor: niebieski, czerwony
Boi się latać samolotem. Drażni ją gdy ktoś piłuje paznokcie. Na swojej głowie znalazła już kilka siwych włosów.

Sylwia (ur. 27.08)
Wiek: 17 lat
Znak zodiaku: Panna
Nie znosi: komarów, zimy
Kręcą ją: przyroda, jedzenie hamburgerów
Ulubiony kolor: niebieski
Nie cierpi zgrzytania zębami.

Inni:
Rodzice Natalii 
i jej siostra,  

Viki (młodsza siostra Angeli), 

6 komentarzy:

  1. po pierwsze - ale mi zdjęcie dowaliłyście xd , ale jack daniels jest spoko ..;)
    po drugie - przecież Nata nie lubi pomidorówki ;d
    po trzecie - złe jesteście, za mało o mnie napisałyście ;p
    ale oj tam. w każdym razie jak będziecie tyle czekać żeby dodać coś nowego to coś wam zrobię...;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylkoo nie bij, nie dziugaj i nie krzycz!!

      Usuń
    2. pomyśle, ale dzięki za zmianę zdjęcia ;d

      Usuń
  2. Super! Dopiero zaczynam czytać. Zapraszam do mnie http://sweetnothingbutlove.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze ♥